Компанія Gioice надає покупцям право повернення або обміну товару протягом 14 календарних днів, якщо він не вказаний у переліку товарів, які неможливо повернути в законі «Про захист прав споживачів» фізичним особам.
Для здійснення повернення або обміну товару покупцеві-фізичній особі необхідно зв’язатися з нами за телефоном +38 (067) 442 44 60, заповнити заяву на повернення та надати у належному стані товар в оригінальній упаковці, якщо така була, а також видаткову накладну або товарний чек. Після отримання та огляду товару нашими спеціалістами, повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів. Спосіб повернення коштів буде аналогічним способу оплати. Усі додаткові умови повернення або обміну товару необхідно узгоджувати з менеджером, який здійснював продаж, або зі співробітниками нашої компанії.
ВАЖЛИВО! При отриманні товару на Новій пошті чи будь-якій іншій поштовій службі, перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень! Підписавши декларацію Нової пошти, ви автоматично погоджуєтесь із тим, що товар належної якості, без механічних пошкоджень, цілісний.
Хто сплачує за повернення?
Якщо товар не підійшов з нашої вини, всі витрати по пересиланню сплачуємо ми. Якщо ж товар належної якості та відповідає замовленню, але з інших причин не підійшов, повернення сплачує покупець.
Закон України «Про захист прав споживачів», у якому йдеться про повернення товарів протягом 14 днів, поширюється лише на фізичних осіб та не поширюється на юридичних осіб. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачем є фізична особа, яка набуває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, які не пов’язані з підприємницькою діяльністю чи виконанням обов’язків найманого працівника.
Відносини щодо продажу з юридичними особами регулюються нормами Господарського кодексу України.